Cum cumpăr


Cos

Vrem să îți răspundem prompt și cât se poate de clar atunci când cauți un produs în cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul dentstore.ro este într-o dinamică continuă, află următoarele sfaturi pentru a salva timp și pentru a elimina orice confuzie.

Pentru a putea plasa o comandă pe site sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe DENTSTORE.RO si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

Pasul 1

Alegerea produselor

Pasul 1

Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.

Dacă nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcție de caracteristicile relevante listate.

Dacă știi parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea stoc. Produsele in dreptul carora se mentioneaza In stoc sunt in depozitul nostru si pot fi livrate. Pentru produsele in dreptul carora este mentionat Stoc furnizor sau La comanda este necesar sa ne contactezi telefonic sau prin email pentru a obtine o estimare de termen pentru livrare sau pentru a-ti prezenta conditiile in care pot fi aduse anumite produse doar pe baza de comanda.

Pasul 2

Coșul de cumpărături

Pasul 2

Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”. Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”.

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de finalizarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei corespunzatoare plasate pe fiecare rand aferent unui produs. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Dacă ești în posesia unui cupon de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Foloseste cupon».

Pasul 3

Autentificare / Înregistrare

Pasul 3

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formular;

În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tău.


În interiorul contului tău poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ai inregistrat în contul tău. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

- te poti conecta direct cu contul tau de Facebook;

Pasul 4

Alege opțiunea de livrare

Pasul 4

Selectează opțiunea privind livrarea comenzii. In cazul in care doresti livrarea produselor la o alta adresa decat cea de facturare, ai aceasta optiune.

Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Mod de livrare”.

Pasul 5

Alege opțiunea de plată

Pasul 5

Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.

În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății.

Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum platesc”.

Pasul 6

Trimite comanda

Pasul 6

Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Precizam insa ca plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.

Poți anula o comandă din contul tau in termen de maxim 1 h de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Finalizat. Dacă te vei răzgândi ulterior, vei putea returna produsul conform instrucțiunlor din pagina “Renuntare la cumparare”..