Garanție



GARANTII

Produsele cumparate prin intermediul DENTSTORE sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pe toata perioada garantiei produsului de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@dentstore.ro sau la numarul de telefon 021 308 5751. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Ambalaj original

Perioada de garantie acordata pentru produsele achzitionate incepe de la data facturarii produsului si este valabila pe toata perioada de garantie specificata in certifcatul de garantie de pe spatele facturii.

Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil VANZATORUL in scris la adresa email comenzi@dentstore.ro, ulterior fiind obligat sa transmita produsul achizitionat impreuna cu toate accesoriile sale si cu certificatul de garantie emis de Producator/ Importator.

VANZATORUL nu este obligat sa acorde garantia in situatia in care constata faptul ca defectiunea semnalata este cauzata de gresita manevrare/utilizare/instalare. De asemenea, DENTSTORE isi rezerva dreptul de a nu acorda garantia in situatia in care produsul prezinta avarii produse de catre Cumparator.

VANZATORUL isi rezerva dreptul de a returna contravaloarea produsului ce face obiectul garantiei si de a nu inlocui produsul, in situatia in care acesta nu se mai regaseste pe stocul acestuia

Aceasta garantie nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat. De asemenea, garantia nu acopera daunele provocate de umezeala sau apa cu exceptia produselor marcate cu mentiuni specifice.

Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si/ sau inlocuirea de parti componente de catre o persoana neautorizata va duce la pierderea garantiei.

Lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs vor duce de asemenea la pierderea garantiei.

DENTSTORE nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectarea sau functionarea eronata a produselor. Orice pretentie de despagubire adresata catre DENTSTORE nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.

In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport/ manevrare corespunzatoare.

Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@dentstore.ro sau la numarul de telefon 021 308 5751. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.


SERVICE PICK-UP & RETURN

Acum beneficiezi de serviciul de garantie de tip Pick-up & Return pentru toate produsele achizitionate de la Dentstore care sunt in perioada de garantie si care pot fi ridicate de curier si aduse in service.

Astfel, oriunde te afli in tara, daca intampini probleme cu produsul tau, acesta va fi preluat de noi prin curier rapid si returnat la fel de simplu la usa ta, gratuit, pe toata perioada de garantie a produsului.

Inainte de a completa formularul de service, va rugam sa verificati daca:

  1. Produsul este achizitionat de la Dentstore
  2. Sunteti in posesia facturii, copie sau original
  3. Daca produsul beneficiaza de garantie. Termenul de garantie il puteti verifica pe spatele facturii
  4. Puteti descrie cat mai amanuntit defectul reclamat
  5. Defectul reclamat este un defect care poate fi reparat pe garantie. Desi produsul este in perioada de garantie, exista defecte care NU se incadreaza in aceasta categorie cum ar fi:
  • Defecte cauzate de utilizarea necorespunzatoarea (de exemplu: defecte cauzate de socuri mecanice, electrice sau de alta natura, ecran spart, butoane lipsa, mufe rupte sau fortate fizic, cablu rupt, tevi rupte sau sparte etc)
  • Defecte cauzate de contact cu lichide
  • Defecte cauzate de saturare cu materiale care devin solide in contact cu apa si infunda tevile echipamentului
  • Defecte ale echipamentelor la care se constata interventii efectuate de personal neautorizat


Beneficiezi de serviciul de Service Pick-up & Return in doar 3 pasi

Factura

Completeaza formularul de service

Mergi la formular

Descriere

Pregateste produsul pentru livrare, foloseste un ambalaj corespunzator pentru a nu se deteriora pe durata transportului.

Contact

Preda coletul curierului


De restul ne ocupam noi

  1. Dupa trimiterea formularului te contactam telefonic in 24h pentru a stabili ziua de ridicare a produsului tau
  2. Generam comanda la curier pentru ridicare
  3. Te anuntam cand primim produsul si cand intra in posesia tehnicienilor nostri
  4. Imediat ce reparatia a fost finalizata te informam prin email si generam comanda catre curier pentru a-ti inapoia produsul reparat

Daca nu ai posibilitatea de a completa personal formularul de service ne puteti transmite toate datele telefonic la departamentul de garantii.

Daca ai respectat conditiile de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.


Daca preferi, poti aduce personal produsul in service Dentstore la adresa de mai jos:


Splaiul Independentei, Nr. 319L, Cladirea OB152, parter, București, Sector 6



Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport.

Atentie Dentstore nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care podusul se deterioreaza pe durata transportului de la client catre service.

Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.



Serviciul Pick-up & Return nu acopera:

  1. Produsele care nu au fost achizitionate de la Dentstore. In cazul acestor produse transportul este achitat de client
  2. Produsele achizitionate de la Dentstore, dar care nu mai sunt in perioada de garantie. In cazul acestor produse transportul este achitat de client
  3. Produsele care nu pot fi transportate de curier, de tip scaun dentar sau radiologie. In cazul acestor echipamente echipa de service se deplaseaza gratuit la cabinetul tau pentru reparatie doar daca produsul se afla in garantie.